6.03.2012

Dagens rov

Jeg havde taget fri fra datteren og tog min mor under armen for at tage en tur på Ingerslev, hvor der var bagagerumsmarked. Dette var synet, da vi kom fra Harald Jensens Plads. Beklager den dårlige opløsning.


Der var godt nok mange mennesker, men det var nu hyggeligt alligevel. Vejret var ikke optimalt og jeg var overrasket over, hvor meget nogle ville have for deres gamle ting. Dog fandt jeg alligevel nogle lækkerier.


På billedet er 3 lækre huer (30,-), et fint orange hjerteformet æggebæger, en saltbøsse formet som en pingvin, 3 søde blåstribede æggebægre (i alt 10,-), 10 tekstilknapper (25,-) og en vase fra Søholm (20,-). Blomsterne plukkede jeg på vej hjem. ;)

Udover tingene på billedet fik jeg en halv kasse Duplo (50,-), En Kaj- og en Andreahånddukke (40,-), en bog (10,-) og spillet Labyrint (20,-). Alt i alt er jeg meget tilfreds med dagen.

Halvvejs gennem markedet gad min mor dog ikke mere, så det var ikke alt jeg fik set, hvilket nok også var meget godt, da jeg ikke kunne slæbe mere hjem..

Ingen kommentarer: