4.19.2012

2 dage!!

Det er så lidt der er tilbage af min barsel og selvom jeg ikke er bange for at holde op med at være fuldtidsmor (for det holder man jo nok aldrig helt op med), så er det alligevel skræmmende. Skræmmende at der allerede er gået næsten 11 måneder siden jeg fødte, skræmmende at jeg kommer ud i den virkelige verden igen, som bliver fyldt med kedelige afklaringssamtaler og alt muligt andet man skal når man er arbejdsløs og mest af alt skræmmende, fordi tiden er fløjet afsted og aldrig kommer igen.

Men nøej, hvor jeg prøver at nyde de sidste par dage. I dag var jeg i biografen og en tur på Råbar, som jeg simpelthen æææælsker for tiden. I morgen skal jeg råhygge derhjemme under dynen med en god bog og forhåbentligt kommer der en god veninde forbi om eftermiddagen. Mhm, og så skal jeg da bage boller igen, tror jeg.

Ingen kommentarer: