4.18.2012

I gang igen

Så blev det tid til at komme i gang. Min barsel slutter på mandag, så fra tirsdag er jeg officielt arbejdsløs. Det er trist, for jeg vil egentligt gerne have noget at rive i, men mest er det også træls, for jeg vil gerne have en løn, så jeg har nogle sjove ting at gøre. På ønskelisten står ligenu en bil og et kørekort, fordi det kun tager 7 minutter at køre ned til Røskvas dagpleje, mens det tager over en halv time med to busser.

Jeg vil også gerne i gang med at blogge igen. Efter at have brugt de sidste par uger på at følge med i andres blogge, kan jeg mærke jeg også har noget at bidrage med, mange tanker jeg gerne vil have ned. En gennemlæsning af nogle af de gamle indlæg fortæller mig at der er så mange ting fra Røskvas første måneder jeg har glemt.

De sidste par måneder med hende har været gode. Hun sover mere om natten, men slet ikke godt, og den sidste uge har været hård, for jeg har besluttet mig for at vænne hende fra natamning. Det var egentlig meningen at det var Kristian der skulle gøre det i hans ferie, men det blev ikke til noget, og nu vil jeg ikke vente længere. Hun er 10½ måned, så NU skal det være. Der har været succesoplevelser, men bestemt også rigtige dårlige oplevelser. F.eks. i aften, hvor det tog en times gråd inden hun overhovedet faldt i søvn. Det er ellers normalt kun midt om natten hun har de ture.



Men så er der heldigvis dagene, hvor hun, for det meste, bare er en super lækkermås med krudt i måsen og masser af nysgerrighed.

1 kommentar:

Sebrina og Nicolai sagde ...

sikke yndig hun er!