9.28.2011

Mærkelig nat

Hun faldt i søvn allerede kl. 22.30 i nat. Vi måtte lulle lidt med hende et par gange, men da hun ikke var vågnet igen kl. 1, gik vi i seng. Hun vågnede nogle gange, men ikke nok til at hun ville op og ammes, og det var først kl. 6 hun rigtigt ville op. Så jeg fik 5 timers (næsten) uafbrudt søvn i nat. Til gengæld vågnede hun lidt i 8, og har kun sovet et par lure siden, og kun en halv time ad gangen, så der er alting normalt.

Jeg har endnu ikke besluttet, hvilket mønster jeg vil bruge til pusletasken, så den er på stand-by. Det hele har ligget fremme så jeg kan gå og kigge lidt på det nogle gange, men i aften er det rollespil, og så skal bordet jo bruges til noget andet.

Svigermor var her igen i dag for at gå en tur med Røskva. De ture er så rare, både for mig, der nyder lidt alenetid, men også for Røskva der får hygget sig rigtigt meget. Hun er altid i godt humør når farmor har været her. I det hele taget har det vist sig at Kristians mor er ganske fantastisk. Det har selvfølgelig krævet lidt af mig at give slip, men det har helt sikkert været det værd. Hun er heller ikke sådan én der vil bestemme alting og er meget opmærksom på mine ønsker og prøver at passe på med ikke at træde mig over tæerne.

Ingen kommentarer: